Tårta och pepparkaksfudge

I söndags gjorde jag en marängtårta med dumlefluff, den blev faktiskt riktigt god, om än jag nu tycker att mariannefluff passar bättre. Brytningen mellan mint och chocklad är oslagbart tycker jag.
 
 
 
Grädden lät jag stå över natten i kylen och hade hoppas att den skulle bli lite hårdare. 
 
Idag har jag bakat lite mera julgodis eftersom "någon" har ätit up en stor del av det. Det blev pepparkaksfudge, hittade på recept själv och det blev riktigt smarrigt. Har ingen bild på godisarna eftersom de fortfarande står ute på kylning. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu