Det tar sig...

..tror jag i allafall. Den värsta smärtan i benet tror jag håller på att klinga av, peppar, peppar. Jag har dock varit duktigt på att göra dessa ryggövningar samt tvingat mig vara uppe och gå samt vara ut på korta promenader (runt kvarteret) men hunden. När det har varit som värst smärta i benet har det varit riktigt jobbigt, man vet som inte riktigt vart man ska ta vägen, för hur man än gör så gör det lika ont. Nätterna har varit värst, natten som var har jag lyckas med att skrapa ihop 1 - 2 timmars sömn. Övrig tid har jag legat vaken med smärta i benet. Hoppas att det blir några mer timmars sömn i natt.


Nu är det bara hoppas att morgondagen bli ännu bättre med lite mindre värk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu