Ryggbesvär

Längesen sist jag skrev något här. Mycket har hänt sedan sist. Hinner dock inte uppdatera allting i detta inlägg. Som rubriken lyder så har jag återigen ryggbesvär men denna gång har det varit värre än någon gång innan. Jag har varit/är sängliggandes större delen av dagen. Det är smärtorna i högra benet som ställer till det. Har varit varit inlagd en gång under veckan som varit samt varit tvungen att besöka akuten pga av smärtona. Har nu fått medicin som jag hoppas ska hjälpa till mot smärtan. Har även lyckas med att ta mig ut på små promenader som har gjort mig gott. Jag har även dessvärre blivit sjukskriven vilket jag inte tycker är speciellt roligt. Som det ser ut just nu är jag sjukskriven november ut. Hoppas verkligen att jag kommer  hinna tillbaka till jobbet innan dess. Kommer att göra allt för att tillfriskna. Under morgonen kommer jag även att få göra en magnetröngten och kommer då förhoppningsvis att få reda vad som spökar i ryggen. Så mitt liv just nu är inte så spännande eller roligt. Nu ska jag ut på en promenad och hoppas att smärtan blir mindre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu