Träning

Bloggen kommer med största sannolikhet att handla mycket om ryggen just nu. Har idag varit och gjort magnetröntgen och det gick faktiskt bättre än vad jag trodde det skulle göra. Var tvungen att ligga stilla på ryggen i cirka 20 minuter och det gick bra. Har bestämt mig för att ge allting nu för att komma tillbaka snabbare. Mitt största mål just nu är att återgå till arbetet igen. För att påskynda processen så har jag fått tips på bra övningar som jag kan göra samt att jag kommer att besöka kiropraktor och naprapat. Kommer även att tvinga mig ut på promenader vare sig jag vill eller inte. Det svåraste just nu är att sitta och stå stilla, då kommer värken/smärtan till benet på en gång.

Känns oerhört tråkigt att det har blivit såhär med ryggen, blir bra att få veta mer definitivt vad som är galet i ryggen. Det värsta av allt är att jag känner mig så oerhört hjälplös. Vardagliga saker som ex, laga mat, städa, tvätta osv kan jag inte göra pga av smärtan i främst benet. Bara en sådan sak att gå på toaletten är ett helt projekt.

Nåja nu är det väl dags att återgå till övningarna, kan ju öva/träna hela dagarna nu då jag inte kan göra så mycket annat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu